tirsdag 2. november 2010

Jeg har vert i L.A. og Hollywood noen dager nå. Mye å se og mange som vil at jeg skal bruke pengene mine på det de har å tilby. Jeg vet ikke helt om jeg liker store fancy byer som dette. Det er litt for mye for meg. For mye å ta inn og for mange fristelser. Vi har jo ikke syklet gjennom mange stor-byer, og det er jeg glad for. Ingenting slår Guds skaperverk og freden jeg finner der.

Men i dag var jeg i Universal Studios, der hvor veldig mange filmer er spilt inn. Vi fikk guidet tours gjennom de fake landsbyene, gater i London,  N.Y. og L.A. Det råeste var å se en action film (Waterworld) live, med eksplosjoner og ville stunt rett forran øynene på oss. Det var til og med et fly som kom flygende inn og styrtet i vannet forran oss. Det var heilt sykt Jeg ble mektig imponert og hadde lyst til å få med meg showet en gang til, men etter alle andre show og 4-D filmer (det er 3-D filmer hvor det også er vind, lukter og seter som beveger seg) som Jurassic Park og Shrek var det ikke tid for mer.

 Planen var å dra videre i dag, men jeg har funnet er billig hostel og var for trøtt etter alt Hollywood styret, så jeg drar videre i morgen tidlig.


Jeg mistet kameraet mitt i bakken, og kan desverre ikke legge ut mer bilder :-(

3 kommentarer:

  1. Kjedelig med kameraet...men det var vel nesten godt gjort at du ikke har mistet det før nå ;)

    Enig i at LA er en gigantisk og ukoslig by, men du kan glede deg til veien opp til San Francisco, den er fin! :)

    SvarSlett
  2. Oh maaan! Crazy times!! GOD TUR VIDERE, broder :) Du er tøff.

    SvarSlett
  3. Du e KONGE Kjartan! Blir så gla av å kikka på bloggen din!! Ønske deg ein go tur videre...så rekne eg me at du kjøbe deg nytt kamera...???!!! Me vil ha bilder den siste beden òg takk.........
    Glede meg SÅNN t du komme heim!!!!! :-)))
    Janne

    SvarSlett