fredag 29. oktober 2010

The Pacific Ocean

 For 79 dager siden badet vi i Atlanterhavet og nå kunne vi endelig glede oss over et forfriskende bad i Stillehavet.
På den lange turen vår har hunder vært en pest og en plage, ettersom hunder elsker å springe etter syklister. Jeg er sikker på at om vi hadde gitt noen av hundene vi har møtt på en sjanse så ville de ha spist oss begge til middag. Så det var litt festlig når vi så at av alle strender vi kunne endt opp på, så måtte vi ende opp på en strand for hunder. Det krelte av dem. Viss du ser til høyre på bilde kan du se at vi blir snart angrepet her også (aldri fred å få... kampen var hard, men vi overlevde dette angrepet også;-)
 Josh var svært glad for å se mor igjen, og mor var kanskje enda gladere for å se Josh igjen. Så her var turen over for Josh, han stoppet her mens jeg har noen mil igjen. Jeg skal nå sykle alene langs kysten opp til San Francisco. Der skal jeg møte Josh igjen hvor han vil vise meg rundt i heimstaten sin med BIL.
 Jeg dro faktisk tilbake til den familien vi var med kvelden før. De tok meg med over til Mexico som bare er en halv times kjøring fra hvor de bor.
 Jag var litt for blond/hvit, så vi fikk mange gatemusikanter ++ rundt oss hvor enn vi var.
 Det var jo en selvfølge at vi måtte ha mexicansk mat - Taco!!!
Nok en gang er jeg forundret over hvorfor jeg blir tatt så godt i mot.
Thank you Tom, Laurna, Morgan and Ariana for taking so good care of me! Our trip to Mexico was AWESOME!!!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med å ha syklet USA på tvers!! Resten av turen må jo bli nydelig, sykler du Route 1? Håper det blir fint å sykle alene også! Du er en maskin! God tur videre!:)

    SvarSlett
  2. You made it!!! gratulere=) me tar av oss hatten her.. du e gode!!
    Det såg utrolig digg ut å bada (tross hundane... tihi eg må le.. uflaks kalle eg det)!!

    Det va forresten såå utrolig kjekt å snakka med deg igjen!!=) Eg e gla du e bror min (sko bare ønska me va litt nærmare kvarandre..)!!

    Sykla forsiktig nå då (ja.. der ligna eg på janne!!) Men me e jo litt redde for deg!! Vil ikkje at du ska bli slått ner ("igjen..")!! tihi!!

    SvarSlett
  3. YOU ARE THE CHAMPION!!!!!!!!!
    Gratulere sååå masse ja!!! Heilt fantastisk! Dåkk e best!
    79 dagar... koss va egentlig d i forhold t antatt? Va kje d kjappare?? Uansett VELDIG BRA!!!

    Go tur videre.

    Janne

    SvarSlett
  4. Eg bøye meg i støvet!
    Gratulerer Kjartan!

    Sveinung

    SvarSlett