mandag 18. oktober 2010

Fra Utah til Grand Canyon, Arizona

Dette er fra Bryce Canyon
Ikke forstår jeg hvordan Gud får til dette...
I Bryce møtte vi fire trivelige damer fra England. Josh sin store drøm denne turen har vert å få haik med en bobil. Vi vil jo ikke jukse med å heike, så det var bare ut av parken.... Neste morgen inviterte de oss på frokost, og foreslo at vi kunne sitte på med dem til neste nasjonal park. Fristelsen ble for stor, når de gav oss godt stell med te i ny og ne:-) Vi tok også følge med dem på en tur til fots. Vi hadde det veldig morsomt sammen!
Thank you guys for being moms for me and Josh for a little bit!!!
Dette er fra Zion Nasjonal park. Utrolig mektig!!!!!
Josh viser sin styrke... (jeg måtte klø meg litt i hode når jeg så dette... hvordan i all verden???)
Så endelig er vi ut av Utah. Det har vert den mest fantastiske staten til nå. Så i dette øyeblikk er vi i O-store Grand Canyon. Det ser ikke ekte ut på bildet... det ser ikke ekte ut i virkeligheten heller. Nå skal jeg ut å ta flotte bilder i solnedgangen.

4 kommentarer:

  1. Ja, eg vett kje aent å skriva enn... FYTTI!!!! - igjen... Någe SÅ fantastisk og mektig! Gud e utrolige.

    Så va d SÅÅÅ kjekt å drøsa med deg i går kveld! Alltid koselig d. Nå må bare den SISTE måneden gå FORT!!!!!! :-) Go tur videre!

    Janne

    SvarSlett
  2. Åh ja, det e verkelig amazing....Hvem er vel en Gud som Gud! Han talte og det ble! Veldig godt å se at dokke ikkje e heilt allergiske mot jenter....og godt at dokke fekk litt stell! God tur videre. Heie på dokk! Klemmers fra TZ

    SvarSlett
  3. Hei Kjartan! Det ser jo heilt syyyyyyykt konge ut! Har sett gjennom turen dokkars. Eg er mållaus. Tidenes tur virke det som. Du er jo bare heilt rå som sykle så overdrevent langt også. Ikkje annet enn imponerende. Stå på videre!

    Må forresten også sei at bloggen er utrolig konge med fantastiske bilder og like bra tekst. Skal følge med i spenning videre!

    OJ

    SvarSlett
  4. Hei Kjartan.
    Nå nærme du deg Stillehavet. Er imponert. Eg var i USA i begynnelsen av 90-talet, og då var eg både i Bryce Canyon og i Sion, og sjølvsagt Grand Canyon. Fantastiske plasser. God tur videre.
    Sverre

    SvarSlett