onsdag 8. september 2010

Alene i Kentucky

Jeg og Josh har nå splittet lag for 8 dager. Vi skal treffest igjen i St. Louis i Missouri. Det er ikke fordi vi er blitt uvenner, men for at vi ville ha litt mer tid for oss selv og mer stillhet med Gud. Dette er tredje dagen hvor vi sykler hver for oss, og sålangt har det vert en god opplevelse.

Jeg fikk en kraftig allargisk reaksjon på føttene av Poison Ivy giften, så jeg har nå syklet i fire dager med sandaler. Ikke veldig kult, men det er absolutt på bedringsvei!!

I går syklet jeg i en flott solnedgang, før jeg endte opp i hagen til noen.

I dag fikk jeg hjelp av noen Amish folk til å finne veien jeg lette etter. Jeg syklet etter hest og kjerre noen hundre meter (hadde ikke hatt tolmodighet til det for lenge...) som til slutt viste meg veien.

I dag tok jeg en lang loop for å se verdens største naturlige grotte. Den var gigantisk! Mammut Cave i Kentucky. Bildene fra innsiden ble jo ikke imponerende....

Etter en lang og glovarm dag ønsket jeg bare at noen kunne invitere meg inn. Jeg kan bli litt lei av å sove i telt hver natt. Så jeg spurte en kirke om å få sove i den. De gav meg mat og lot meg få sove i en garasje utenfor kirken. Heilt fantastisk med lys og en godstol!

4 kommentarer:

  1. Eg må le litt når eg ser på d sista bildet ditt Kjartan! :-D Ser at du ikkje e bortskjemt.... Men stolen såg jo konge ud. :-) Men kem e d du ligge å ser på??? Ser kje ud som Jesus heller...?? Men kanskje Han ikkje HAR langt hår i USA... :-D
    Eg e gla du ikkje sykle aleina nå når du og Josh har spitta dåkk. Å eg mase sånn på Gud...at eg tror Han har ein eskorte med englar (på sykkel.... - sjøl om Josef seie at di ikkje klare å holda et sykkelstyre med vingene sine.....) rundt deg ;-) Hihi
    Go tur videre kjære broder!

    Janne

    SvarSlett
  2. Jar-Jar!

    How was your week of solitude? Are your poison ivy feet feeling any better?

    SvarSlett
  3. Utrolig gøy å lesa broder!!=) Eg prøvde å ringa deg her ein dag, på det nummeret som står her på bloggen, men eg fekk det ikkje heilt t. Vett ikkje koffer..?! Det er ingenting nytt herfra ennå altså.. hadde bare lyst å hørra koss det går med dokk!!!=)

    Vær ekstra forsiktig nå som du sykle aleina!! Me tenke mye på deg=)

    SvarSlett
  4. Hehe, du setter hvertfall pris på det enkle! Håper føttene er bedre, ser ikke helt komfortabelt ut å sykle med sandaler! Ha en fin alene-uke!

    SvarSlett