onsdag 11. august 2010

Då var me i gang! Me begynte fra ei strand i New Jersey i går. Badet i Atlanterhavet, og tok fatt på noen få km første dag, og neste gang vi ser havet blir på handre siden:-)

Vi har begge fjernet håret (bare på hode) før turen. Skal tross alt å en hjelm på hode 8 timer hver dag, desuten har mor sakt at eg ikkje må finna meg ei her uansett, så då gjør det jo ikke noe om eg ser litt galen ut...

Jeg må prøve å bli vant med miles i stede for kilometer, usa er litt bakvente på ting.... så her er vi stole over å ha nådd våre første 100 miles (ikke 100 mil - det hadde vore konge viss me va så spreke).

Har ikke skrevet noe om avslutningen av Mission Year. Dagene har flydd, og jeg har enda ikke fikset nytt visum for eksempel.... ups... haster!!!! Men jeg vil komme tilbake til noe fra Mission Year.

4 kommentarer:

  1. kooonge!!!=) då e dokk i gang og me følge spent med!!
    dokk e bare heilt rå!! god tur=) ps. pass på bakenden dokkers.. det må vel ta på ittekvart..=)

    SvarSlett
  2. me støtte innlegget over her. Men dokke e litt galne....og du kan godt la håret voksa ut igjen Kjartan....smil Huske på deg. Klem MaLe

    SvarSlett
  3. Ja, ka ska me sei t dette her då???... Får vel bare ønska dåkk GO TUR!!!... Sjøl om eg helst hadde sitt at du kome deg heim... :-)
    Dåkk e utrolig sprege. Eg e stolte øve deg broder!!!
    Å ang håret... elle den snaue skallen... Eg synst kje du såg sååå galen ud - for d va jo blitt litt langt... :-D Ja, eg synst du såg litt råe ud. Sikket ingen som tørr å robba deg nå nei... ;-) Men ka med "skjegget".... Ska d bare få voksa vildt?? :-0

    D e kjempe topp om dåkk får t, og orke å oppdatera litt ofta ja. Me lige d me som aldri klare slappa av... :-D

    T slutt så får dåkk mange lykkeønskningar fra oss på Trevland!!
    Sykla forsiktig!!!

    Klem Janne - og Co :-)

    SvarSlett
  4. meg igjen...

    Kankje du sko hatt endre litt på "Hvordan nå meg?" spaltå...? Siden du ikkje har någe hustlf osv... :-D

    Janne

    SvarSlett