torsdag 1. april 2010

Påske ferie!!

Då er andre trimester allerede over. Det har vert utrolig bra!! Vi har sett mye nød og håpløshet gjennom de kalde vinter månendene, men vi har virkelig sett håp og gleder også - spesielt i det siste. Å høre at Charles (som jeg skrev om i starten av året) hadde tatt i mot Jesus og sluttet å drikke var bare helt fantastisk. Og vår gode venn Brian som ikke så poenget i å slutte å drikke, har nå begynt i avrusnings-samlinger hvor Breanna jobber, og er ivrig med i en nyoppstartet kirke i gaten vår. Jeg gleder meg til månendene som kommer!

I morgen begynner påskeferien vår. Mens de fleste andre drar hjem skal jeg og Josh (en Mission Year fyr fra Camden) tilbringe 6 dager i skog og telt:-) Vi skal gå i fjellene i Shenandoah i Virginia. Det er meldt sommervær så vi skal garantert bade, slike mye sol, lese og nyte stillheten og freden i Guds skaperverk. Jeg gleder meg!! Dere skal få se bilder på bloggen når jeg kommer tilbake!

Ønsker dere alle en riktig god påske!

4 kommentarer:

  1. Det hørtes utrolig bra ut!! Kos deg og nyt ferien! :)

    SvarSlett
  2. Så nettop deler av "Into the wild"...gidder du se etter den bussen og ta ett bilde med hjem til Norge en gang?

    SvarSlett
  3. Hei Kjartan; Kjekt å lese bloggen din og sjå kva du erfarer og korleis du har det !! Herrli ærrlig måte du skriv på :)

    SvarSlett
  4. Det høyres veldig kjekt ut Kjartan! Eg gler meg til å sjå bilete! Kjekt å følge med på bloggen din; du er til inspirasjon!

    Eg ber om at Gud må velsigna deg rikt!

    SvarSlett