torsdag 11. mars 2010

Hipp Hurra for gamle-far som fyller 60 år!

Bursdagskort til Norge tar altfor lang tid...
...så nå kan du og alle andre lese noen heders ord her fra meg til min kjære far.

DU ER/HAR:
• veldig tolmodig
• alltid utrolig ydmyk og snill mot mor (noe som barn legger merke til)
• handyman nr. 1
• en som holder humøret oppe i familien
• god til å engasjere andre
• hatt tro på meg og vist meg tillit
• oppmuntret meg og støttet meg i det jeg har hatt tro på
• vist meg nåde i mitt ungdomsopprør mot foreldre
• vert god til å ta meg med på ting (oftest arbeid, men det har vert kvalitetstid sammen, noe som jeg alltid har satt stor pris på)
• en utrolig god far
• et forbilde for meg

Takk far for den du er!
Husk at du ennå bare er 60 år. Ikke stopp med å leke, drømme, håpe, kjempe for, søke, lære og omfavne det ukjente!

Gratulerer så mye med dagen, håper du blir satt spesielt stor pris på i dag!

1 kommentar:

  1. Paul er jammen heldig som har en slik flott sønn....tenkte jeg da jeg leste dette....Men Gratulerer med vel overstått til Paul....og Kjartan: du er ikke så verst du heller! Klem fra Tanzania

    SvarSlett