tirsdag 5. oktober 2010

Canyon land

Nå har vi vert i mange stater og sett mye flott, men til nå er det ingenting som slår Moab i Utha. Når jeg stod å så utover dette fantastiske landskapet måtte jeg gni meg i øynene for å være sikker på at det ikke var en drøm. Gud er en fantastisk skaper!!!
 Vi raftet i Colorado elven. Det har vert tørketid her, så elven var ganske tam, men det var gøy likevel og en utrolig fin natur opplevelse!!
 Moab var full av "Arches" (som de kalles på engelsk). Her på denne flotte Archen hadde vi luch i dag.
 Vi har begynt å samle på bilskilt vi finner langs veien (vi har 3 til nå...). Målet er å få tak i et fra New Jersey og et fra California.
 I dag traff jeg på en heil gjeng norske skole elever som var på skoletur. De ble ganske overrasket når jeg ropte "Heia Norge" til dem. Konge å prate med nordmenn!

 Mens Josh enda lå å sov, stod jeg opp for å få med meg soloppgangen. Moab skal vist være sykkelparadiset, og det har jeg ikke vanskelig for å tro.
Vi har sovet de siste nettene i kirker, men en natt betalte faktisk en kirke hotellregningen for oss. Det var fantastisk å få nyte litt luksuss på hotell!

2 kommentarer:

  1. Josef her: Hei onkel Kjartan! Det er så kjekt å se på bloggen din. Du tar så mange fine bilder. Eg er stolt over deg som sykler såååå masse. Du er nok blitt kjempe sprek. Eg gler meg til å se kjegget ditt når du kjem heim!!! :-D No er det ikkje lenge til. Berre ein og ein halv månad til. JIPPI!!!!! :-D
    Sykkla forsiktig, for me er glad i deg!!!

    Mange gode klemmar frå Josef Bø

    SvarSlett
  2. Sykt kul plass! Begynner å bli litt redd for at du blir så glad i plassen at du ikkje kommer hjem til Norge igjen! :P
    Har du fått deg skjegg, d e jo nesten helt usynlig?! :D
    Markus

    SvarSlett