fredag 21. august 2009

Ready for takeoff!

Nå er det ikkje mange dager ingen, og eg begynner faktisk å bli klar med alt som må ordnes praktisk.

Bilen er solgt og leiligheten er renska for ting
.

Mentalt klar har eg vert lenge, men har vert litt stresset mtp alt som må på plass. Men nå gleder eg meg som ein liten unge:-)

Måtte til Oslo på intervju med den Amerikanske Ambassaden for å søke om visum. Der var det strengere sikkerhet enn på flyplasser, laaaange køer, mye venting, men etter 2 dager fikk eg visumet som kostet meg ca 1500 kr med reis til oslo.

Men eg har fått god oppvertning og kvalitetstid meg Renate, Kjetil og Mariell, så det var definitivt verdt det.

5 kommentarer:

  1. Konge, Kjartan!
    Det blir skikkelig spennende å følge med på bloggen utover året!

    SvarSlett
  2. Kjempe kult, men e det så lurt å legga ut det bildet på internett? Passnummer? Visanummer? =)

    Leifus & Svenni

    SvarSlett
  3. Sant nok:-) Naive typer på nettet... det må jo gå gale ein gang...

    SvarSlett
  4. det holde vel med at du tenkte tanken om at det ikkje var så lurt.. for det gjor du jo=)

    tippe du e travel i dag.. dagen før avreise=) lykke til med siste pakking osv! for all del ikkje gløm billetten og passet!

    SvarSlett
  5. Hei Kjartan. Spennande år du har framfor deg. Glede meg te å følga med på livet "over there"

    SvarSlett