lørdag 29. august 2009

My new home

eg har flytta inn i mitt nye hjem i wilmington, med min nye "familie". har veldig troen paa at dette blir et fantastisk aar med lerdom i vente. me bor ganske fattigslig, og skal leve paa ca 2 doller til dagen. det er okkje mye, saa eg tror faktisk eg kommer hjem tynnere enn eg reiste (om mulig). folka eg bor med er heilt fantastiske. eg har mye aa lere av dei, og tror heile teamet utfyller hverandre veldig godt. det er storre fattigdom og rase skille her enn forventet. ser virkelig frem til aa bli kjent med nabolaget og aa begynne vaar tjeneste blant de trengande her. setter stor pris paa forbonn. be gjerne for engelsken min, for teamet og kontakten med naboene. i natt reiser me til atlanta med biler. der skal alle mission year team samles i 5 dager for info, trening og bli kjent. dette innlegget blir lagt ut fra ein mobil, saa det blir kort og godt, med visse mangler...

4 kommentarer:

  1. konge kjartan, forbønn ska bli. glede meg t neste innlegg!
    nåde & fred

    SvarSlett
  2. utrolig kjekt å lesa at folka og alt ser bra ut til nå!!=)
    du må legga ut litt bilder av dei og av plassen, sånn at me kan se litt koss du bor!
    Har du fått deg nytt mobilnummer??

    SvarSlett
  3. Ikkje heilt retta mot bloggen din denne kommentaren:

    Viss du fortsatt har referansen din om meg på macen, kan du sendan te kate.greenawalt@yahoo.com

    Konge viss du klare det, bare send ein mail om du ikkje kan...

    SvarSlett
  4. Kjempe spennende, Kjartan. Så bra at du gjør dette. Eg holde sjøl på å lese boka, men har måtte ta ein pause, for den utfordre meg sånn. Men glede meg te å fortsette. Eg komme te å følge med på bloggen din, dette blir spennende!

    Gud velsigne deg!

    SvarSlett