onsdag 12. mai 2010

Maraton

Jeg har blitt utfordret på å springe maraton til inntekt for Mission Year. Yes, det er et fullt maraton - 26 miles = 4,2 mil.

Jeg har vert litt stor i kjeften og sagt at jeg skal slå ei som sprang samme maraton for to år siden. Hun trente i 7 måneder og kom inn på tiden; 5 timer og 15 minutt. Jeg har trent i 2 måneder - sprunge 3 ganger i uken i ca. 45 min, så det kan jo bli spennende.... :-)

Må jo ærlig innrømme at jeg er litt små-nervøse nå når det bare er 4 dager igjen til jeg må hente alt jeg finner av krefter i meg - fysisk og mentalt. Klokken 07:00 på søndag braker det løs.

Konge viss du vil støtte meg med noen kroner!! Men feel free! - ikkje føl noe press til å respondere på dette!


Viss du vil kan du fylle ut dette, og sende i en mail til meg:

Jeg vil gi ___________kr. til Mission Year viss du slår tiden på 5 timer og 15 minutt.

Jeg vil gi ___________kr. til Mission Year viss du springer raskere enn 4 timer og 30 minutt.

Jeg vil gi ___________kr. til Mission Year viss du springer raskere enn 4 timer (noe som ville vert et mirakel;-).

4 kommentarer:

  1. Hva med "jeg vil gi.............kr. hvis du kommer i mål"?
    Ha ein fornydelig dag. Og go go go for Jesus! Me heie på deg. Klem fra ma

    SvarSlett
  2. Jeg har tro på 4 timer. Med din kondisjon burde det ikke være noe problem. Regner med du sprang 3-mila i militæret...med oppakning...dette er jo KUN 1,2 mil lenger og det er UTEN oppakning. 3:55 Kjartan! Husk: Smerte er din venn! Hehe...jeg har troa på deg!

    SvarSlett
  3. Jeg henger meg på Svenni. Dette klarer du under 4timer!

    SvarSlett
  4. Nå har du hatt 6 timer på deg, så jeg tippper du er i mål! Spent på sluttiden! :)

    SvarSlett