fredag 12. februar 2010

Snø, snø og atter snø

Den siste uken har vert veldig annerledes her! Uværet var varslet, så allerede før det hadde kommet et snøfnugg stengte de butikkene, skolene og arbeidsplassene. Morsomt... det hadde jo aldri skjedd i Norge.

Snøen kom sist fredags kveld, og når vi stod opp på lørdagen var det helt hvit. Vi bor jo i en hovedgate som er rimelig bussy, men nå var det helt stilt, ingen biler å se. Jeg traff på en mann som hadde gått i 1,5 time for å finne en åpen butikk.


Selv om ikke alle setter pris på snøen, så gjør vert fall vi det. Når alt er stengt har vi hatt god tid til å leke oss i snøen... en hel uke FRI:-)
Mye snøballkrig og snøvasking....se en morsom film!
Det er faktisk en del tak som har rast sammen pga. snøen, 
så vi måkte taket for sikkerhets skyld...
Lurer du på hvordan jeg kom meg ned fra taket??? Trykk her!

Vi lagte en iglo i bakgården vår....
som vi selfølgelig måtte prøve ut:-) En natt var nok...
Siden alle har hatt fri har det vert en del naboer over hos oss. Vi har brukt mye tid i snøen, spilt Settlers og drukket varm skjokolade:-)

6 kommentarer:

  1. Konge!! Rebekka likte filmen der du hoppte ned fra taket, den måtte me se någen gonger.. Me glede oss t du kommer heim igjen. Rebekka hilser: bv<qasdfghjkkløæ'mmnnnbvcvccxzzdyrtrwssfddxvv bnm,.-saqa

    SvarSlett
  2. Sjefs...du burde legge ut link til backflippen din fra taket også!

    SvarSlett
  3. du e gal! eg lige sje sånne sprell!

    ;)

    SvarSlett
  4. Hehe, festlikt allsaa! Pass paa deg sjol! Ser jo ud saa daakkaar har d gullfint =) Elin

    SvarSlett
  5. he-he. kjekt å se at du kose deg i snøen. D morsomste m den "leke-i-snøen"-videoen var den herlige latteren din i bakgrunnen. Både eg og Markus lo godt av den. :-) Her har me hatt snø siden jul, men me får ikkje fri. :-(
    håbe den gode, varme genseren du fekk te jul kom godt m nå. ;-)
    Klem fra storesøss.

    SvarSlett
  6. Rebekka: eg forstod ikkje heilt ka du meinte...?

    Svenni: den som leter finne;-)

    Marie: eg lige sånne sprell!!

    Elin: e du i Afrika nå?

    Tone: eg sitte med den kanon gode og varme genseren nå, og ja eg har brukt an mye;) Takk søsken!!

    SvarSlett