fredag 18. september 2009

Team Wilmington

Her har du gjengen som jeg deler hus og alt som går an å deles med. Han i blå jakke er Kirk - konge humor og prikk lik meg i følge folk på gaten (blir tatt for å være brødre eller tvillinger:-). Daniel med dreds under lua - livlig type som sprer mye god stemning. Brianna med briller - har så mye energi og entusiasme at all inntak av kofein (kaffe eller cola) er strengt forbudt. Lindsay på ca 1,5 m - er vår team-kaptein ("den minste skal være den største"), full av omsorg.

Og han sisste som dere alle kjenner som vimsen - over alle vimser:-) Det som er utrolig festlig er at ordet "vims" ikke finnes i engelsk ordbok (etter det jeg vet). Så for første gang i historien er eg ikke lenger "vimsen";-) Men det spørst om det ikke kommer et ord for vims etter hvert....

8 kommentarer:

  1. Ååå.. det ser jo heilt konge ut!!!!=) (endelig oppdatering forresten.. har vert inne her for å sjekka ein deeel ganger kan du sei!! Har vert så spent)!! Men det ser ut som dokk har det veldig bra!! Elle huset såg jo någe shappy ut.. (men hørres ikkje ut som dokk lide någe nød av den grunn..). Men er det det øverste eller nederste huset som er dokkers?? Någe seie meg at det er det nederste, men eg håpe det er det øverste=)
    Gjengen du er sammen med ser utrolig kjekke ut! gøy å se bilder av dei!! (men hu eina jenta der var litt for søt... någe som du vett eg bekymra meg litt for..tihi)!! Du må hilsa alle fra familien din!!=)

    Sånn ellers ska eg hilsa veldig MYE fra mor og far! Dei e meget bekymra.. tihi, du kjenne dei=) Men eg fekk i oppdrag å skriva her at du MÅ ringa hjem nå! Mor e livredde någe ska skje med deg og at dei ikkje kan få tak i dag..!
    Så må du snart invistera i ny mobil=)

    Stå på kjære bror!! me digge deg!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Eg tror Renate alt er tidenes mor...dette hørtes ut akkurat som meg! Det er jammen ikke enkelt når gutta reiser til det store utland...tenke på guten vår som e i San Fran. Men det hørres spennande ud, og du har jo litt trening med sånn samboerskap fra Misjå...SMIL Og så vil eg bare sei at me ber for deg og huske på deg. " Hold blikket festet på Jesus". Keep looking at Jesus! Hilsen oss to i Katesh, Tanzania....

    SvarSlett
  3. hei kjære kjartan!

    så utrolig kjekt å få brev av deg idag!! me savne deg veldig masse. både her heima og på spor. e ikje det samme uten deg!

    men fytti, det virke utrolig spennende det du ska ver med på dette året. tror virkelig Gud vil bruke deg og at du vil bety masse for det nye nabolaget ditt. me ber for deg og tenke på dåkke i huset der borte.

    ps, sko sei fra oddvar at det va heilt flott vist du ville sende brevet te åkke, og så ska me videreformidle:) me glede åkke te neste brev.

    du... ennå ein ps... neste brev må jo inneholde historien om mac`en og visakortet!! det e godt du e den samme gode kjartan der borte:)
    klem fra tone linn

    SvarSlett
  4. Hei Kjartan.
    Det var godt å få livstegn frå deg. Kjempespennande å lesa både bloggen og brevet frå deg. Enig med Renate at ho var i overkant søt ho Lindsay, men 1,5 og nesten 2 er vel kanskje ikkje heilt mach likevel :) .
    Ellers så synes eg jo du er tøff som tek ut på dette, men det var jo Han som sa: "Gå! Eg er med deg." Tenk det du, det er flott.
    Lukke til. Me ber for deg og heile gjengen kvar dag.
    PS. Julie var kjempestolt av at ho fekk tellefon frå onkel i Amerika

    SvarSlett
  5. takk for tidenes kjekkaste overraskelse i posten!!=) det var bare så utolig koselig!! me hadde høytlesing her!! (du imponere forresten.. eit brev itte bare 11 dager, det er jo sensasjonelt)!!!!

    Åsså ein liten ting.. eg vett om någen som har veldig lyst t å legga inn kommentarer til deg, men som ikkje får det til pga at dei ikkje har blogg og dermed ikkje passord.. Så du må gå inn på innstillinger og så videre på kommentarer, og forandre det slik at kommentarene er åpent for alle (ikkje bare bloggere..)!

    Glede oss t neste innlegg=)

    SvarSlett
  6. Du er ikke tilfeldigvis i Philadelphia neste fredag? Jeg kjører sannsynligvis forbi!

    SvarSlett
  7. Me glede oss te å følga med her framøve! Og så e me mildt sagt imponerte øve brevet me fekk i posten:) Me står i gjeld...
    Håvard, Anne og Noah.

    (forstår by the way ikkje kaffor det står at denne kommentaren e fra NLM Stavanger...)

    SvarSlett
  8. Nå kan eg og legga inn kommentar!

    SvarSlett