mandag 17. mai 2010

26,2 miles - 3 timer og 28 minutt

Når jeg så skiltet "20 miles" (32 km), begynte jeg å spide opp og hentet krefter fra "kjelleren". To kilometer før mål var det en oppoverbakka på 1 km. Kirk (en på teamet) ventet på meg før oppoverbakken og sprang med meg opp den kilometeren. Han tømte meg for de siste kreftene jeg hadde igjen, så den siste kilometeren var grusom. Men når jeg så målet 300 meter fremfor meg klarte jeg å spurte inn. Det var en fantastisk opplevelse!!! Jeg tvilte på at jeg kunne klare å springe under 4 imer, så når jeg så at jeg sprang inn på under tre og en halv time var jeg super fornøyd :-)

Dette er Kris, min kolega fra Habitat for Humanity, som utfordret meg på dette og også betalte løpet for meg.

TUSEN HJERTELIG TAKK til alle dere som sponset meg i dette løpet!!!! Tror at jeg med deres hjelp samlet inn rundt 7000 kroner til Mission Year.

10 kommentarer:

  1. Hekkan! Det er sykt imponerende, Kjartan!! :D

    SvarSlett
  2. wow, eg e imponert! bra jobba

    SvarSlett
  3. Du e bare RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!=)
    ante ikkje at me hadde sånne gener i oss..
    e det itte na mor mon tro?=)

    eg har planer om å ringa deg ein dag nå, så me snakkes snart
    kjære kjære bror som er ALTFOR langt borte..

    SvarSlett
  4. GRATULERER!! :)

    Du har evighetskondis! Det e jo heilt sykt at du klarte det på den tida uten å ha trent seriøst te det!! Fatte ikkje at det går an...!!

    Koss føles kroppen dagen derpå?? :)

    SvarSlett
  5. Jeg har en følelse av at du stillte deg i køen to ganger da Gud delte ut "kondisjon"...derfore gikk du glipp av køen hvor det motsatte av "distré" ble delt ut. Jeg føler jeg kan forstå deg bedre nå Kjartan. Veldig veldig imponert!

    SvarSlett
  6. Ja, du e bare AMACING!!!!! Veldig digg å drøsa med deg å få fullt referat. Takke takk. Ja, e lure óg på koss d va med deg dagane ittepå... AU....kanskje...?
    Men eg tror kje d e alle som vett kor langt et maraton e... Du må få fram at d faktisk e 42 KILOMETER!!!!!
    Du e BEST!!!

    Stolt soresøster på Fogn!!!

    SvarSlett
  7. Distré... eg...? Du sko ha sitt meg 5 min. foer start... eg sprang rundt aa stressa itte aa finna ein do...

    Eg kan lova daakk eg kjente det i beina dagen etter! Komma seg ned trappa var utfordring nr. 1 :-)

    Viss du vil se naagen mer bilder fra loepet klikk denne linken:

    http://www.brightroom.com/view_user_event.asp?EVENTID=61676&BIB=643&S=230&PWD=

    SvarSlett
  8. Javel, Kjartan!
    Du rule!
    Ka med New York Marathon sammen med favorittonkelen om et par aar.
    Det hadde vøri noko d! :-))
    Det e ein hemmelige drøm eg bere paa, men ikkje sei det te naagen. Promise?

    SvarSlett
  9. Eg burde vel vida det, men kim e favorittonkelen min av dei x-antall onklane eg har...?

    SvarSlett